Kære spejder!
Mandag d. 17. februar kl. 17-19 afholder Hammeluglerne årets grupperådsmøde og fastelavnsfest. Det betyder, at du I denne uge skal finde dit bedste fastelavnskostume frem og tage dine forældre med til spejdermøde!
Mens du og dine spejderkammerater slår katten af tønden, sender du dine forældre ind til møde i hytten, hvor vi vil servere kaffe og småkager. På de to timer når vi rundt om året der er gået, ture, lejre, kurser, økonomi og gruppens fremtid.
Hvis dig og dine forældre vil have endnu større indflydelse på hvad der skal ske i spejdergruppen, kan de også melde sig ind i bestyrelsen. Vi holder ca. 4 møder om året, og vi kan altid bruge en ekstra hånd! Man kan dog trygt møde op selv hvis man ikke vil sidde i bestyrelsen - vi vælger kun dem, der har lyst.
Både spejdere og søskende er velkomne til fastelavnsfest, når deres forældre er til møde.
Den fulde dagsorden til mødet kan ses herunder.
Vi glæder os til at se dig og dine forældre!
Hilsen bestyrelsen i Hammeluglerne.
Dagsorden til grupperådsmøde 2025
1. Valg af dirigent og referent
2. Fremlæggelse af bestyrelsens beretning
3. Fremlæggelse af årsregnskabet for til vedtagelse (det foregående år)
4. Behandling af indkomne forslag
5. Fremlæggelse af budget, herunder kontingent for det kommende år til vedtagelse.
Jfr. § 62 stk. 3b. Budget for det følgende år samt justeret budget for indeværende år.
6. Fastsættelse af antal pladser i bestyrelsen.
Det skal ske under hensyntagen til §66 stk. 2.
Bestyrelsen består som minimum af en forperson og en kasserer samt mindst et yderligere medlem. Vær opmærksom på at man skal være fyldt 15 år, regler for habilitet samt principper om diversitet jf. § 47-§51. Grupperådet skal, når det sammensætter bestyrelsen, tillige tilstræbe at såvel forældre, unge spejdere og spejderledere er ligeligt repræsenteret.
7. Valg til bestyrelsen (gælder for en toårig periode)
- Valg af forperson
- Valg af kasserer
- Valg af medlemmer (fastsat under punkt 7)
8. Valg af revisor og evt. revisorsuppleant (gælder for en etårig periode)
9. Valg af fem stemmeberettigede til divisionsrådet (gælder for en etårig periode)
10. Valg af to stemmeberettigede til korpsrådet (gælder for en etårig periode)
11. Eventuelt