Medlemsservice er Det Danske Spejderkorps’ medlemsdatabase, hvorfra betalinger, oplysninger på forældre og spejdere, samt visse tilmeldinger styres.
Det er bl.a. her, vi opretter jeres barn, når det bliver meldt ind som spejder, og indtaster jeres kontaktoplysninger, oplysning om allergener og her der skal tages stilling til fototilladelse.
Alle medlemmer (13+år) og pårørende kan logge på Medlemsservice via hjemmesiden ved brug af den personlige registrerede mailadresse (angivet ved indmeldelse).
Første gang trykkes der på NULSTIL KODEORD. Så sendes der en midlertidig kode på mail med link, hvorefter du selv vælger en adgangskode.
Med tiden kan de oplysninger, vi indtaster, blive forældede – f.eks. når I får ny mailadresse eller telefonnummer. Derfor er det vigtigt, at I retter jeres oplysninger i Medlemsservice, hvis I får nye kontaktoplysninger, da det er via denne service, vi kontakter jer. Herunder finder I et link til en vejledning til at komme ind på jeres profil på Medlemsservice, hvordan I betaler kontingent og hvordan I kan ændre og rette oplysninger.
Guides til selvbetjening i Medlemsservice:
https://dds.dk/spejder-og-foraeldre
Sidst opdateret 8/3-2025